პროექტი-"ევროკავშვირი და საქართველო"

                სსსიპ/ხაიშის საჯარო სკოლა
მე-7 კლასის დამრიგებელი თამარ გვიჭიანი
emaili:gvichianitamari@yahoo.com
პროექტი:ევროკავშვირი და საქართველო
პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები საფუძვლიანად გაეცნობიან ევროკავშვირის ისტორიას , ევროკავშვირის წევრ ქვეყნებს,ამავე ქვეყნების გეოგრაფიულ მდებარეობას თუ რა ღირებულებები აერთიანებს ევროპას, ევროკავშვირი და საქართველო, ასოცირების ,ხელშეკრულების ცნების გააზრება.თემის შერჩევისას მოსწავლეებს ვთხოვე კიდევ ერთხელ გადაევლოთ თვალი საქართველოს   ისტორიული წარსულისათვის, კულტურისა და ტრადიციებისათვის, დაფიქრებულიყვნენ რამდენად სრულფასოვანია ჩვენი სახელმწიფო სტრუქტურა რომ ჩვენ შეუერთდეთ ევროპოკავშვირს
პრპოექტის მიზნები:პროექტზე მუშაობისპროცესში მოსწავლეებს განუვითარდებათ თანამშრომლობით,საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბების,გამოთქმისა და გადაწყვეტილების უნარ-ჩვევები;პროექტი ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა შემოქმედებითი, კვლევითი და საპრეზენტაციო უნარის განვითარებას . პროექტზე მუშაობისპერიოდში მოსწავლეები შეიძენენ,განივითარებენ ისტ-თანურთიერთობას და მის გამოყენებას სასწავლო-შემოქმედებით პროცესში. პროექტის მიზანია ასევე მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდეთ დამოუკიდებელი ,სამაეთლებრივი,  შემოქმედებითი იდეების განხორციელების  სურვილი  და მომავლისათვის ახალი იდეების განხორციელების საფუძველი შეექმნათ. 
პროექტის მნიშვნელობა:ეს პროექტი აქტუალურია, რადგან დღემდე მიმდინარეობს მწვავე კამათი იმ კურსის გამო,რომელიც არჩეული აქვსდღევანელ ხელისუფლებას. რომელი ცნობილი ქართველი პიროვნენები მიისწრაფოდნენ ევროპისაკენ რა იყო მათი მიზანი? ამ პროექთის დახმარებით მონაწილე, მოსწავლეები გაუზიარებენ საკუთარ შემოქმედები ნაშრომებს  რომლებსაც კვლევის შედეგად მოიძიებენ,ასევე გააცნობენ მათ მოსაზრებას
ევროპულიღირებულებების შესახებ.
მიონაწილეთა ასაკი:12-13 წელი მე-VII კლასი
ვადები და ხანგრძლივობა: ერთი თვე.
 მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას .
ჩანახატები,ფოტოები ინტერვიუები,კედლის გაზეთი, გამოკითხვის პასუხები,პრეზენტაციები,მოძიებული მასალის ბლოგზე. აქტ:1 მასწავლებლის მოსწავლეთათვის იდეების გაცნობა:აქტ:2მოსწავლეებთან ერთად მათთვის კითხვარის ჩამოყალიბება.აქტ.3 ორგანიზაციული საკითხი:
·         ჯგუფების შექმნა
·         ფუნქციების განაწილება
·         კონკრეტული დავალებების მიცემა.                                             .
პროექტისთვის საჭირო მასალა:   ფურცელი, კალამი, კომპიუტერი, ინტერნეტპ როექტორი,დამხმაერე ლიტერატურა.
პროექტის პსვლელობა;(ძირითადი აქტივობები) :პროექტის თემისა იდეის შერჩევის შემდეგ მოსწავლეებს   დაუკონკრეტებ პროექტის მიზანსა და ამოცანებს.
ჯგუფი პირველი:იმუშავებს ევროკავშვირის შექმნის ისტორიაზე,ისინი მოძიებულ -დამუშავებულ მასალას წარმოადგენენMS POWER POINT -ში მომზადებული პრეზენტაციის სახით.
ჯგუფი მეორე:მოიძიებს ინფორმაციას    ევროკავშვირის წევრი ქვეყნების შესახებ,დაადგენენ მათ გაერთიანების თარიღს   ევროკავშვირში თუ რომელი ქვეყნის ეკონომიკური და სოციალური მდგომარეობა შეიცვალა ან გაუმჯობესდა.გააკეთებენ ჩანაწერებს, ასევე წარადგენენ პრეზენტაციიხს სახით
ჯგუფი მესამე:მოიძიებენ ინფორმაციას, კონსულტაციას გაივლიან გეოგრაფისა და    ისტორიის მასწავლებელთან  კითხვაზე. რა მნიშვნელობა აქვს ევროკავშვირის საქართველოსთვის ?
ჯგუი მეოთხე:მოიძიებენ ისტორიიდან რომელი ცნობილი ადამიანები მიილტვოდნენ ევროპისაკენ ჩვენი ქვეყნიის ისტორიიდან. მათი მიზნების გაცნობა , სურათების მოძიება,მოღვაწეობის დრო და მათი უცხოეთში ცხოვრების მცირე დეტალები.
ქართ. VII. 1. მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტების მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ. VII. 3. მოსწავლეს შეუძლია სამეტყველო ქცევის შეცვლა საკომუნიკაციო ამოცანისა დააუდიტორიის გათვალისწინებით.                             
ქართ. VII. 4. მოსწავლეს შეუძლია საკლასო დისკუსიებში მონაწილეობის მიღება.

ქართ. VII. 5. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირმეტყველების ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.                             
ქართ. VII. 6. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების შესაბამისად გამოყენება.
                            
ქართ. VII. 7. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება, მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.                  
ქართ. VII. 9. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
ქართ. VII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტების შექმნა სხვადასხვა მიზნით. 

ქართ. VII. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ორგანიზაციის წესებისა და ენობრივი ნორმების დაცვა.                               





No comments:

Post a Comment